Întrebări frecvente shop online

Termenul de livrare variază în funcție de produs și stoc, dar, în general, livrăm în 3-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Pentru produsele cu termen mai lung, vei fi informat în momentul plasării comenzii.

După expedierea comenzii, vei primi un email cu numărul de urmărire (tracking) și informații despre curier. De asemenea, poți verifica stadiul comenzii din contul tău de pe site.

Poți plăti prin card bancar, ramburs la livrare sau prin transfer bancar. Toate metodele sunt sigure și rapide.

Toate produsele din magazinul nostru sunt noi și respectă standardele de calitate menționate în descriere.

În cazul în care primești un produs deteriorat, te rugăm să ne contactezi imediat, să ne trimiți poze cu produsul și ambalajul, iar noi vom rezolva situația cât mai rapid posibil.

Momentan, magazinul nostru oferă doar mobilă de serie, fără opțiuni de personalizare. Ne poți urmări pentru noutăți sau colecții viitoare.

Ai o întrebare pentru noi?